Investice do on-line reputace podnikatele či firmy. Vyplatí se?
Je celkem pochopitelné, že firmy i jiné instituce se v době internetu snaží o co nejlepší obraz a to nejen na internetu. Ne jinak tomu je na sociálních sítích. V honbě za fanoušky a "like" firmy a nejenom ony na sociálních sítích někdy používají i kontroverzní techniky či si na takové najímají jiné firmy. Některé techniky smysl mají a vyplatí se. Jiné nepatří mezi ty nejšťastnější. Někdy můžete svému byznysu i velmi ublížit a promarnit mnoho peněz. Pokračování
Doporučení
Profesionální poradenství poskytované licencovanými makléři
Využíváme CzechNet.org.
Diskusní téma: Investice do on-line reputace podnikatele či firmy. Vyplatí se?
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
Přidat nový příspěvek
Články
Chcete nastavit vaše investiční portfolio nebo udělat jeho audit? Napište nám
Zkušenosti
Akciecz běží díky fin. podpoře
Představení
Obrazem
Návody
Jak to udělat, aby peníze pracovaly pro mne a ne já pro ně
Odkazy
Akcie, Daně, Hodnocení makléřů, Knihy, Komodity, Kód, Osobnosti, Peníze, Psychologie, Reality, Ropa, Zlato, Další odkazy